Follow JosefineAn on Twitter frånjosefine -

mass communication

Jag har packat ner en av mina tjocka kursböcker och stuckit till Stockholm för resten av veckan. Men det är ingen semester eller avkopplingsresa direkt -nej! som sagt, min bok är otrooligt tjock, på engelska och dessutom jätteviktig. Jag har satt som mål för mig själv att läsa 50 sidor om dagen, absolut inget oöverkomligt men det tar ungefär mellan fyra och fem timmar. Puh, vissa delar är bara ordbabbel men som tur är finns det även bitar som är väldigt intressanta.
Jag har, för att komma från boken lite ibland och underhålla mig själv när Frederik jobbar hela dagarna, bokat in mig på olika klasser på SATS varje dag den här veckan. Idag var jag på Shape och spände de mer eller mindre obefintliga musklerna. Jag har verkligen saknat att gå på pass på gymmet. Under sommaren var det ett speciellt sommarschema med väldigt få klasser som bara låg på dagtid. Som student sliter man och jobbar på dagarna på sommaren så det fanns ingen möjlighet för mig att äns gå på ett tråkigt pass under sommaren. Men nu äntligen är det vanliga pass schemat tillbaka så jag ska se till att njuta av valmöjligheterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0