Follow JosefineAn on Twitter frånjosefine -

helgen

Varför är det så att när man har som mest på gång och massa roliga sker att skriva om som man inte varken har tid eller lust att skriva i bloggen? Det är alltid här jag fallerar på detta forum :/

Okej, det är i alla fall bättre att berätta om allt roligt som händer i efterhan än att ge upp (igen och igen). I alla fall, maskeraden va fin, massa roliga kostymer. Jag stannade inte så länge utan va i säng vid kl två. Klockan ringde (allt för) tidigt i lördags och jag kilade upp för att duscha och locka håret.

Klockan åtta gav vi oss iväg till Frölunda för att hämta upp 65st cupcakes (bröllopstårtan) och sedan åkte vi vidare till blomsteraffären för att hämtaut bucketten till den lilla brudnäbben.



Efter detta blev jag avsläppt hos frisören där jag mötte upp bruden som fick sitt hår uppsatt i en Eva Longoria-inspirerad lockig uppsättning. Den va magiskt fin!

Dagen fortsatte med att hämta ut resten av blommorna hos floristen, hämta upp den blivande mannen och åka hem till Kållered för att klä på brudparet, käka lunch och sedan dra iväg till Botaniska trädgården för fotografering.

Direkt efter detta var det dags för vigsel och sedan bröllopsfest!

Allt var kanon och det blev en pangdag!   =)



Efter den här fantastiska helgen var det bara att dyka direkt tillbaka in i det sista av skolarbetet som ska bli klart nu innan sommaren. Idag kl nio hade vi presentation av vårt projektarbete och nu ska jag sätta mig för att planera min tio minuters presentation av omdesignen jag gjort i distanskursen. Puh, är så trött på dendär uppgiften nu. I morgon är det upp tidigt för att gå till skolan och förbereda vår monter som ska visasupp på skolan i morgon mellan kl 17 och 20. Det ska bli sååå skönt när allt dehär är över. Puh.

Kommentarer
Postat av: Annie

kämpa på hjärtat, inte mycket kvar nu. PUSS

2011-05-31 @ 14:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0