Follow JosefineAn on Twitter frånjosefine -

en helg i halmstad




Efter en otrooligt avslappnande helg har jag åter landat i vardagen av stress och plugg. Men jag räknar ner dagarna och på fredag är det över. Efter helgen väntar redovisningar och utställningar men i alla fall inget mer pluggande, blod, svett eller tårar.

Helgen som gick var både lång och kort på samma gång, vi hann med så himla mycket i Halmstad fasten tiden bara flög förbi. Vi hade fredagsmys med flygande jacob, en shoppingtur, åt lunch och glass i solen, vi tog det lugn på balkongen, vi lagade middag och den fina efterrätten ovan, vi drack vin, vi dansade och vi såg på film. =)



Idag var jag och Emma iväg på lunchen och inhandlade dessa fina grejer! Tanken är att jag ska scrapbooka ihop lite fina kort. Ett till Alex som fyller år idag och har maskerad på fredag, ett till mamma eftersom det är mors dag på söndag (glöm inte det) och ett till farmor som fyller år på samma dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0