Follow JosefineAn on Twitter frånjosefine -

Visingsö

Igår kom mamma och pappa och brorsan och hämtade upp mig i jönköping. Vi tog bilen till Gränna och sedan färja över till Visingsö som ligger mitt i Vättern. Det va kanonfint väder och vi hyrde cyklar och tog oss ända upp till nordligaste spetsen av ön där det låg en jättefin sandstrand.




Vattnet vär även här skitkallt så man kunde inte bada!! Men de va så varmt i luften så jag hade nästan önskat att man kunde ta ett dopp.


Utsikten uppe från ett kyrktorn.

Varje gång man är i Gränna (vilket inte är speciellt ofta) måste man köpa med sig lite polkagrisar.


Jag kände att Amerikansk Cola, Häxvrål, Turkiskpeppar och Kärleks smak passade mig bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0