Follow JosefineAn on Twitter frånjosefine -

gårdagens montervisning

 

Vi har gjort testutskrifter.

 

 

Vi har mätt och vikt.

 

 

Och vi har stått i montern!

 

 

Jag är nöjd med gruppen prestation i går. Vi konkade och bar 100 kilo material till skolan, vi byggde och skrev ut och vi stod sedan fint och pratade med förbipasserande i vår fina monter. Det speglade det vita, rena och kliniska som vi ville! Det som återstår är nu att skriva projektrapporten och på onsdag om en vecka är det inlämningsdags.

 

Nu, om tio min är det redovisning av mitt lilla omdesignade projekt i distanskursen. Är inte alls nervös faktiskt. Det kommer nog gå bra, jag är förberädd och har fått låna ett coolt headset av Elin så de andra i kursen kan höra mig när jag berättar om CDON.eu. Kolla vad jag har byggt upp i Joomla! HÄR

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0