Follow JosefineAn on Twitter frånjosefine -

en perfekt fredagsmorgon

Får jag lov att presentera den perfekta morgonen: Man börjar helt enkelt med att sova tills man vaknar -bara detta är en fantastisk lyx. Sedan tar man en lite lagom lång springtur med härlig musik i lurarna. Efter hemkomsten väntar en dusch och till frukost blir det kökta ägg och smoothie!



Thada! mitt ercept på en perfekt fredagsmorgon. Fortsättningen på dagen kommer bli lite er varierande då det gäller lyx, jag ska precis sätta igång med plugg och det är 80 sidor av Projektledning som väntar, puh. Men! om jag tar mig igenom detta ska vi grilla ikväll och senare kommer ner Frederik från Stockholm!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0