Follow JosefineAn on Twitter frånjosefine -

brödbakning

Idag kan jag njuta av att äntligen vara färdig med den sjuuukt långdragna och jobbig distanskursen, fyfasen vad skönt det käns! =)

Efter att ha suttit och stirrat vid datorn vissa stunder, lyssnat, diskat och plcokat lite medans de andra redovisade sina bitar kilade jag sedan över till Elin där vi började gå igenom lite om hur vi ska gå till väga i projektrapporten. Det är ju det ända av skolan som är kvar nu innan sommaren. Det gick ganska snabbt och vi kom på att vi va mer sugna på glass i det fina vädret ;). Jag testade någon ny med massa choklad och kolasås.

Eftersom jag hade tvättid gick vi till min lägenhet och hittade ett busenkelt brödrecept som vi försökte oss på.



såhär såg det ut i boken.



och såhär blev vårat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0